[member=575]Çağrı07[/member] 400 lira kesin elde. Üstüne artık ne kadar ekleyebilirsem...
[member=52]GAREZ[/member] Şunu demeliyim ki, Nokia Windows Phone kullaranarak büyük akıllılık etki ve tonlarca firmanın anlaştığı Google ile anlaşmayarak kendisini "Alternatifler" listesinde başa koydu. Şu an wp cephesinde sanırım HTC'den sonra o var.
iPhone çok pahalı geliyor. Androidler sürekli şişiyor ve gittkçe şarj yiyen kullanılmaz işletim sistemleri oluyorlar. Oyun dışında kullanmanın pek bir mantığı yok. (Tıpkı Windows gibi. Hehe) Elde görünüşe göre Windows Phone kalıyor.