Gönderen Konu: Bilgisayarında Linux Kullananın Telefonunda Windows Phone Olması Helal Mi?  (Okunma sayısı 11455 defa)

Çevrimdışı Eludecraft

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 197
  • Dağıtım: OpenSuSE/Chakra
  • Masaüstü Ortamı: KDE
Gözüme kestirdiğim Lumia 630'u alırsam büyük ihtimal bu kervana katılmış olacağım. Siz ne diyorsunuz peki? Google'ın sunduğu Android'i kullanmak sizce daha mı mantıklı? :)
Çalışan sistemi bozmayacaksın ağa

Çevrimdışı Quaoar

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 149
Helal mi derken? :)

Çevrimdışı GAREZ

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 155
  • Powered By MSI
    • Teknoloji ve Saatler
  • Dağıtım: Peppermint 9
bence hayır ama normalde evet... + bootloader kırıp android kurmanda mümkün denebilir... bence NOKIA ( ölü marka ) alınmaz... ÇÖP... onu almak parayı çöpe atmaktır...

ınʇǝן ʞuןןɐnɐnןɐɹ bıןƃısɐʎɐɹdɐn ɐnןɐɯɐz onןɐɹןɐ ʇɐɹʇışɯɐʎın˙˙˙ ınʇǝן pı̇şɯɐnןıʞʇıɹ ɐןdığın ƃünǝ ןɐnǝʇ ǝʇʇıɹıɹ˙˙˙
don,ʇ buʎ ınʇǝן˙˙˙ ɔɐɥıןןǝɹ ınʇǝן ʞuןןɐnıɹ˙˙˙ don,ʇ buʎ dɐndıpɥonǝ˙˙˙

Çevrimdışı Quaoar

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 149
Android'in yavaş ve kararsız yapısı(en azından benim telefonumda öyleydi) yerine Windows Phone'u tercih ederim.

Çevrimdışı dev@mehmet

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 189
  • Dağıtım: Linux Mint 19
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
Duyduğuma göre android 6 ay kullanımdan sonra baya yavaşlıyormuş. Ki örneğine rastladım. Ama Windows Phone'u hiç kullanmadım.

Çevrimdışı Danny

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 2046
  • Nihilist
  • Dağıtım: Linux Mint
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: Intel HD 620
  • İşlemci: Intel i7 - 7500U
hız konusunda malesef iOS'a hiç biri yetişemiyor, eğer faturalı hat tarifesinde isen en mantıklısı faturana yansıtmalı ve taahütlü olarak iphone almak, tabi o da biraz tuzlu.
Gelip sağ yanağımdan öptü. Dindar değildim ama sol yanağımı da çevirmek istedim o an...

Çevrimdışı Çağrı07

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 391
    • Kayıt Formu
  • Dağıtım: Linux Mint 19.1
  • Masaüstü Ortamı: XFCE
  • Grafik Kartı: Nvidia GeForce GT 730m (4 GB VRAM)
  • İşlemci: İntel Core i7 3630QM
Bence android mi yoksa windows mu diye düşünme özelliklerine bak windows'u bi kaç android telefonla karşılaştır Bütçene uygunsa al.Senin yerine olsam android alırdım.Telefon alırken en büyük özellik ram ve işlemci gücü ona göre seçimini yap
[member=106]Eludecraft[/member] sormayı unuttum bütçen ne kadar el veriyor ?
« Son Düzenleme: 06 Ağustos 2014, 21:57:05 Gönderen: Çağrı07 »
Yaşlanıyorum...

Çevrimdışı Eludecraft

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 197
  • Dağıtım: OpenSuSE/Chakra
  • Masaüstü Ortamı: KDE
[member=575]Çağrı07[/member] 400 lira kesin elde. Üstüne artık ne kadar ekleyebilirsem...
[member=52]GAREZ[/member] Şunu demeliyim ki, Nokia Windows Phone kullaranarak büyük akıllılık etki ve tonlarca firmanın anlaştığı Google ile anlaşmayarak kendisini "Alternatifler" listesinde başa koydu. Şu an wp cephesinde sanırım HTC'den sonra o var.

iPhone çok pahalı geliyor. Androidler sürekli şişiyor ve gittkçe şarj yiyen kullanılmaz işletim sistemleri oluyorlar. Oyun dışında kullanmanın pek bir mantığı yok. (Tıpkı Windows gibi. Hehe) Elde görünüşe göre Windows Phone kalıyor.
Çalışan sistemi bozmayacaksın ağa

Çevrimdışı Çağrı07

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 391
    • Kayıt Formu
  • Dağıtım: Linux Mint 19.1
  • Masaüstü Ortamı: XFCE
  • Grafik Kartı: Nvidia GeForce GT 730m (4 GB VRAM)
  • İşlemci: İntel Core i7 3630QM
Bence çok detay düşünme ben 16 yaşımdayım ve biz dediklerini ''iphone mu samsung mu yok ios'un herşeyi para ?'' gibi sınıfta tartışıp duruyoruz ama telefonumuzu en fazla 1 sene kullanıyoruz.Yani detaya takılma bence  :)
Ayrıca ios'u bilmem ama windows phone deposunda ne kadar işe yaramaz uygula varsa android'de de var önemli olan işe yarar uygulamalar
« Son Düzenleme: 06 Ağustos 2014, 22:18:03 Gönderen: Çağrı07 »
Yaşlanıyorum...

Çevrimdışı GAREZ

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 155
  • Powered By MSI
    • Teknoloji ve Saatler
  • Dağıtım: Peppermint 9
Alıntı yapılan: Eludecraft
[member=575]Çağrı07[/member] 400 lira kesin elde. Üstüne artık ne kadar ekleyebilirsem...
[member=52]GAREZ[/member] Şunu demeliyim ki, Nokia Windows Phone kullaranarak büyük akıllılık etki ve tonlarca firmanın anlaştığı Google ile anlaşmayarak kendisini "Alternatifler" listesinde başa koydu. Şu an wp cephesinde sanırım HTC'den sonra o var.

iPhone çok pahalı geliyor. Androidler sürekli şişiyor ve gittkçe şarj yiyen kullanılmaz işletim sistemleri oluyorlar. Oyun dışında kullanmanın pek bir mantığı yok. (Tıpkı Windows gibi. Hehe) Elde görünüşe göre Windows Phone kalıyor.
yok öle şisme filan!...


iftira ve yalan... Apple kullarının iftirası...
« Son Düzenleme: 09 Eylül 2015, 02:49:26 Gönderen: GAREZ »

ınʇǝן ʞuןןɐnɐnןɐɹ bıןƃısɐʎɐɹdɐn ɐnןɐɯɐz onןɐɹןɐ ʇɐɹʇışɯɐʎın˙˙˙ ınʇǝן pı̇şɯɐnןıʞʇıɹ ɐןdığın ƃünǝ ןɐnǝʇ ǝʇʇıɹıɹ˙˙˙
don,ʇ buʎ ınʇǝן˙˙˙ ɔɐɥıןןǝɹ ınʇǝן ʞuןןɐnıɹ˙˙˙ don,ʇ buʎ dɐndıpɥonǝ˙˙˙

Çevrimdışı Eludecraft

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 197
  • Dağıtım: OpenSuSE/Chakra
  • Masaüstü Ortamı: KDE
Alıntı yapılan: Eludecraft
[member=575]Çağrı07[/member] 400 lira kesin elde. Üstüne artık ne kadar ekleyebilirsem...
[member=52]GAREZ[/member] Şunu demeliyim ki, Nokia Windows Phone kullaranarak büyük akıllılık etki ve tonlarca firmanın anlaştığı Google ile anlaşmayarak kendisini "Alternatifler" listesinde başa koydu. Şu an wp cephesinde sanırım HTC'den sonra o var.

iPhone çok pahalı geliyor. Androidler sürekli şişiyor ve gittkçe şarj yiyen kullanılmaz işletim sistemleri oluyorlar. Oyun dışında kullanmanın pek bir mantığı yok. (Tıpkı Windows gibi. Hehe) Elde görünüşe göre Windows Phone kalıyor.
yok öle şisme filan!...
Pek çok Android kullanıcısı ondan şikayet ediyor, onların yalancısıyım. :)
Çalışan sistemi bozmayacaksın ağa

Çevrimdışı Çağrı07

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 391
    • Kayıt Formu
  • Dağıtım: Linux Mint 19.1
  • Masaüstü Ortamı: XFCE
  • Grafik Kartı: Nvidia GeForce GT 730m (4 GB VRAM)
  • İşlemci: İntel Core i7 3630QM
Ben yaklasik 1 yildir galaxy s3 kullnoyorum 16gb sd kart taktim cihaz daha da hizlandi
Bence bu kullanan kisi ile alakali benim arkadaslarimin telefonlarina bakinca benim telefenum dun alinmis gibi sanki (gorenler de yeni mi diye soruyo) bence kullanan kisiyle alakali bi cok insan aldigi cihazi ilk gunku gibi kullanmak yerine tabiri caizse hoyratca kullaniyor kesinlikle kullaciyla alakali bir olay
Yaşlanıyorum...

Çevrimdışı Eludecraft

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 197
  • Dağıtım: OpenSuSE/Chakra
  • Masaüstü Ortamı: KDE
Ben yaklasik 1 yildir galaxy s3 kullnoyorum 16gb sd kart taktim cihaz daha da hizlandi
Bence bu kullanan kisi ile alakali benim arkadaslarimin telefonlarina bakinca benim telefenum dun alinmis gibi sanki (gorenler de yeni mi diye soruyo) bence kullanan kisiyle alakali bi cok insan aldigi cihazi ilk gunku gibi kullanmak yerine tabiri caizse hoyratca kullaniyor kesinlikle kullaciyla alakali bir olay
Tabii, aynı şey Windows içinde geçerli. :)
Çalışan sistemi bozmayacaksın ağa

Çevrimdışı Çağrı07

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 391
    • Kayıt Formu
  • Dağıtım: Linux Mint 19.1
  • Masaüstü Ortamı: XFCE
  • Grafik Kartı: Nvidia GeForce GT 730m (4 GB VRAM)
  • İşlemci: İntel Core i7 3630QM
Windows phone virusle alakasi ayni windows sistemli bilgisayarlar gibi yaygin mi?
Yaşlanıyorum...

Çevrimdışı GAREZ

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 155
  • Powered By MSI
    • Teknoloji ve Saatler
  • Dağıtım: Peppermint 9
Alıntı yapılan: Quaoar
Android'in yavaş ve kararsız yapısı(en azından benim telefonumda öyleydi) yerine Windows Phone'u tercih ederim.

Asıl yavaş ve kararsız olan Windows Phone denen OS'dir. + IOS stabilliğini yitirdi. Android son derece kararlı ve performanslı.
« Son Düzenleme: 12 Ağustos 2014, 23:00:50 Gönderen: Butterfly »

ınʇǝן ʞuןןɐnɐnןɐɹ bıןƃısɐʎɐɹdɐn ɐnןɐɯɐz onןɐɹןɐ ʇɐɹʇışɯɐʎın˙˙˙ ınʇǝן pı̇şɯɐnןıʞʇıɹ ɐןdığın ƃünǝ ןɐnǝʇ ǝʇʇıɹıɹ˙˙˙
don,ʇ buʎ ınʇǝן˙˙˙ ɔɐɥıןןǝɹ ınʇǝן ʞuןןɐnıɹ˙˙˙ don,ʇ buʎ dɐndıpɥonǝ˙˙˙