Gönderen Konu: Onca İndirdiğim Dosyalar Nerde ? | Wine Nasıl Kullanılır ?  (Okunma sayısı 3804 defa)

Çevrimdışı OnuR916

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 8
  • Dağıtım: Linux Mint
Merhaba arkadaşlar,

Ben bir sürü dosya indirdim, hem internetten hem de Yazılım Yöneticisinden. Ben bunları nasıl açıcağım? Masaüstünde simgeleri yok. Daha yeni format attım Linux Mint'e geçtim. Yardım eden herkese şimdiden teşekürler.

Birde wine nasıl kullanılır bana anlatır mısınız ?


Düzenleme: İmla
Lütfen imla kurallarına elimizden geldiğince özen gösterelim.
« Son Düzenleme: 30 Ağustos 2014, 08:57:04 Gönderen: Butterfly »

Çevrimdışı Reddet

  • Forum Sorumlusu
  • Kıdemli Penguen
  • *****
  • İleti: 992
    • Opyon Yazılım
  • Dağıtım: Linux Mint 19.3 Tricia
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
Ynt: Onca İndirdiğim Dosyalar Nerde ? | Wine Nasıl Kullanılır ?
« Yanıtla #1 : 30 Ağustos 2014, 00:38:49 »
Merhaba, Sanırım Wine için gereken bilgi Burada verilmiş. Genelde programların varsayılan indirme konumu Ev dizini altındaki İndirilenler klasörüdür.
Yazılım yöneticisinden indirdiğiniz programlara ise menüden ulaşabilirsiniz.
Adaletin olmadığı yerde anarşi başlar..