Merhaba arkadaşlar,
Ben bir sürü dosya indirdim, hem internetten hem de Yazılım Yöneticisinden. Ben bunları nasıl açıcağım? Masaüstünde simgeleri yok. Daha yeni format attım Linux Mint'e geçtim. Yardım eden herkese şimdiden teşekürler.
Birde wine nasıl kullanılır bana anlatır mısınız ?
Düzenleme: İmla
Lütfen imla kurallarına elimizden geldiğince özen gösterelim.