Gönderen Konu: VMware linux redhat kurulumu hakkında  (Okunma sayısı 7573 defa)

Çevrimdışı redgirl

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 3
VMware linux redhat kurulumu hakkında
« : 05 Kasım 2014, 22:08:06 »
Merhaba,

Arkadaşlar konuyu açacağım yeri bulamadım buraya açtım yardımcı olursanız sevinirim.VMware'de bir sanal sunucu oluşturup linux redhat sürümünü kurmaya çalıştım fakat bir yerde takıldım.Resim olarak şöyle gösterebilirim ;



yardımcı olursanız çok sevinirim iyi forumlar dilerim.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: VMware linux redhat kurulumu hakkında
« Yanıtla #1 : 05 Kasım 2014, 22:19:42 »
Kurulum yapılacak sanal sabit diski seçmeniz isteniyor sanırım. WMvare kullanmadığım için çok iyi bilemiyorum.
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]

Çevrimdışı redgirl

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 3
Ynt: VMware linux redhat kurulumu hakkında
« Yanıtla #2 : 05 Kasım 2014, 22:25:19 »
teşekkür ederim cevabınız için.

Çevrimdışı hwpplayer1

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 139
  • Linux Mint 17.1 Rebecca KDE :)
  • Dağıtım: Linux Mint 17.1 Rebecca KDE / PTS 3.0 KDE Kararlı
Ynt: VMware linux redhat kurulumu hakkında
« Yanıtla #3 : 05 Kasım 2014, 22:43:24 »
Kurulum yapılacak sanal sabit diski seçmeniz isteniyor sanırım. WMvare kullanmadığım için çok iyi bilemiyorum.

Ben de aynı fikirdeyim çünkü CentOS kurarken ya da başka bir dağıtım kurarken buna benzer bir ekran görmüştüm.Hard diski , sizin durumunuzda sanal disk alanını seçmek gerekiyor.İnternet ayarlarınızı NAT olarak ya da Bridge olarak yapabileceğinizi düşünüyorum.Ancak 4 GB olarak belirlendiğini gördüğüm alanın ne derece yeterli olduğunu anlayamadım.Bir eksikliğim var ise düzeltirseniz sevinirim.Gizli bilgi sayılmayan ayarlamalarınızı anlatabilirseniz sevinirim.Ayrıca ben Red Hat Linux dağıtımı kuramamıştım.Abonelik istiyordu.Bu sebeple %100 aynı kaynak koda sahip CentOS'u sanallaştırmıştım.Siz nasıl ve hangi sürümü edindiniz bilgilendirebilirseniz sevinirim.Teşekkürler.
GNU Emacs :)

Çevrimdışı redgirl

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 3
Ynt: VMware linux redhat kurulumu hakkında
« Yanıtla #4 : 08 Kasım 2014, 18:19:48 »
Ben de aynı fikirdeyim çünkü CentOS kurarken ya da başka bir dağıtım kurarken buna benzer bir ekran görmüştüm.Hard diski , sizin durumunuzda sanal disk alanını seçmek gerekiyor.İnternet ayarlarınızı NAT olarak ya da Bridge olarak yapabileceğinizi düşünüyorum.Ancak 4 GB olarak belirlendiğini gördüğüm alanın ne derece yeterli olduğunu anlayamadım.Bir eksikliğim var ise düzeltirseniz sevinirim.Gizli bilgi sayılmayan ayarlamalarınızı anlatabilirseniz sevinirim.Ayrıca ben Red Hat Linux dağıtımı kuramamıştım.Abonelik istiyordu.Bu sebeple %100 aynı kaynak koda sahip CentOS'u sanallaştırmıştım.Siz nasıl ve hangi sürümü edindiniz bilgilendirebilirseniz sevinirim.Teşekkürler.

selam öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim.İnternet ayarım bridge olarak ayarlı.Kurmak istediğim Redhat Enterprise 7 sürümü mevcut.4 gb olarak ayarladım alanı evet doğru fakat sorunu daha çözmüş değilim.Fotoğrafta gördüğünüz seçilen disk yok yazısına tıkladığım zaman önüme gelen ekran ;



Add iSCSI Target bölümüne tıkladığım karşıma çıkan ekran ;



Add FCoE SAN bölümüne tıkladığım karşıma çıkan ekran ;




Kafam iyice karıştı diyebilirim  :-\

Çevrimdışı hwpplayer1

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 139
  • Linux Mint 17.1 Rebecca KDE :)
  • Dağıtım: Linux Mint 17.1 Rebecca KDE / PTS 3.0 KDE Kararlı
Ynt: VMware linux redhat kurulumu hakkında
« Yanıtla #5 : 02 Ocak 2015, 11:59:10 »
Sorununuz çözüldü mü ? Ya da ne gibi bir sonuca ulaştınız.Açıkçası hard disk alanını genişletmek bir çözüm olabilir diye düşünmüştüm.
GNU Emacs :)