Ben de aynı fikirdeyim çünkü CentOS kurarken ya da başka bir dağıtım kurarken buna benzer bir ekran görmüştüm.Hard diski , sizin durumunuzda sanal disk alanını seçmek gerekiyor.İnternet ayarlarınızı NAT olarak ya da Bridge olarak yapabileceğinizi düşünüyorum.Ancak 4 GB olarak belirlendiğini gördüğüm alanın ne derece yeterli olduğunu anlayamadım.Bir eksikliğim var ise düzeltirseniz sevinirim.Gizli bilgi sayılmayan ayarlamalarınızı anlatabilirseniz sevinirim.Ayrıca ben Red Hat Linux dağıtımı kuramamıştım.Abonelik istiyordu.Bu sebeple %100 aynı kaynak koda sahip CentOS'u sanallaştırmıştım.Siz nasıl ve hangi sürümü edindiniz bilgilendirebilirseniz sevinirim.Teşekkürler.
selam öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim.İnternet ayarım bridge olarak ayarlı.Kurmak istediğim Redhat Enterprise 7 sürümü mevcut.4 gb olarak ayarladım alanı evet doğru fakat sorunu daha çözmüş değilim.Fotoğrafta gördüğünüz seçilen disk yok yazısına tıkladığım zaman önüme gelen
ekran ;
Add iSCSI Target bölümüne tıkladığım karşıma çıkan ekran ;
Add FCoE SAN bölümüne tıkladığım karşıma çıkan ekran ;

Kafam iyice karıştı diyebilirim
