Kullandığınız masaüstü ortamına göre KDE , Gnome , Cinnamon , XFCE ve diğer masaüstü ortamlarına göre donanımınızdan alacağınız performans değişebilir.Donanım bilgilerinizi yazarsanız forum yöneticilerimiz veya diğer arkadaşlarımız size daha net bir öneride bulunabilirler.Ancak XFCE hafif ve az donanım gerektiren bir masaüstü ortamı olarak anılmaktadır.Teşekkürler.