Gönderen Konu: Zorin Os hata  (Okunma sayısı 7957 defa)

Çevrimdışı vtzrs

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 5
  • Dağıtım: Mint KDE 64
Zorin Os hata
« : 17 Ocak 2015, 17:33:14 »


Bu hatayı alıyorum ne yapabilirim?



yardım edebilecek yok mu?



Düzenleme : Mesajlar birleştirildi.

« Son Düzenleme: 17 Ocak 2015, 18:31:19 Gönderen: Butterfly »

Çevrimdışı dustengercege

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 150
  • Dağıtım: Linux Mint Cinnamon
Ynt: Zorin Os hata
« Yanıtla #1 : 17 Ocak 2015, 19:29:12 »
Yapmadıysan eğer MD5SUM kontrolü yapabilirsin. Kolay gelsin.

Sent from my ST23i using Forum Fiend v1.3.1.
Şükran duygusu asaletin göstergesi, nankörlük sevginin mezarıdır.

Çevrimdışı vtzrs

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 5
  • Dağıtım: Mint KDE 64
Ynt: Zorin Os hata
« Yanıtla #2 : 17 Ocak 2015, 19:40:51 »
Yapmadıysan eğer MD5SUM kontrolü yapabilirsin. Kolay gelsin.

Sent from my ST23i using Forum Fiend v1.3.1.
yaptım sorun yok

Çevrimdışı dustengercege

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 150
  • Dağıtım: Linux Mint Cinnamon
Zorin Os hata
« Yanıtla #3 : 17 Ocak 2015, 19:54:36 »
Gelir cevap beklemeye devam o zaman. Mutlaka vardır kullanan. ZorinOs Türkçe forum yok ama bildiğim kadarıyla. İngilizce bilmesen bile belirli kelimeleri kullanarak arama yapabilirsin. Seninle benzer hatayı alan bir başkası da olmuş blogta. Kullananlardan birisi de bende mükemmel çalışıyor demiş. Çözüm değil ama, beklerken oralardan birşeyler çıkartabilirsin belki.
« Son Düzenleme: 18 Ocak 2015, 13:29:42 Gönderen: dustengercege »
Şükran duygusu asaletin göstergesi, nankörlük sevginin mezarıdır.

Çevrimdışı sakata gintoki

  • Çaylak Penguen
  • **
  • İleti: 111
Ynt: Zorin Os hata
« Yanıtla #4 : 17 Ocak 2015, 22:05:29 »
UEFİ aktifmi ve ZorinOs UEFİ desteği sunuyor mu eğer destek sunmuyorsa biostan UEFI yi kapatıp kurulum denermisiniz. Sanırım mageia da böyle bir sıkıntı yaşamış ve EUFI kapalıyken kurulum yapabilmiştim. isterseniz bir deneyin.


Çevrimdışı mhborazan

  • Çok Yeni Penguen
  • *
  • İleti: 19
    • Pisi
  • Dağıtım: Linux Mint 17.1
Ynt: Zorin Os hata
« Yanıtla #5 : 17 Ocak 2015, 22:32:52 »
Zorin de Ubuntu tabanını kullanıyor zaten. Çözümü zor olmasa gerek. Ubuntu forumuna da konu aç yanıt gelmezse.

Çevrimdışı Butterfly

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 18863
  • Linux Mint Türkiye
  • Dağıtım: Linux Mint 20 & LMDE 4
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon 4.6 & Xfce 4.14
  • Grafik Kartı: Nvidia GF 9500
  • İşlemci: AMD X3
Ynt: Zorin Os hata
« Yanıtla #6 : 18 Ocak 2015, 23:52:16 »
Aşağıdaki komutun çıktısına bir bakalaım, EFI için Fat32 biçimli bir bölüm ayrılmış mı?

Kod: [Seç]
parted -l
Elimizden geldiğince dilimizin döndüğünce...

[info] Konu Açarken Dikkat Edilmesi Gerekenler  |  Forum Kuralları  |  Kod Etiketi Kullanımı[/info]