Gönderen Konu: Linux mail hakkında  (Okunma sayısı 2258 defa)

Çevrimdışı cmertkucuk

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 492
  • Dağıtım: Mint
  • Masaüstü Ortamı: KDE
Linux mail hakkında
« : 20 Temmuz 2015, 15:42:29 »
Linuxmail kullanmayı düşünüyorum bazı sorularım olacak
kaç gb hafızası vardır ?
tavsiye eder misiniz ?
Güvenilir midir ?
Stabil midir ?
Ne kadar mesaj hafızası vardır ?
Her sitede üye olmak için kullanabilir miyim ?
ϜϓſϞ EY TÜRK!
Üstte mavi gök çökmedikçe altta yağız yer delinmedikçe senin ilini ve töreni kim bozabilir TİTRE ve KENDiNE DÖN !
(Bilge Kağan)ϜϓſϞ

Çevrimdışı Danny

  • Proje Sorumlusu
  • Guru
  • *****
  • İleti: 2046
  • Nihilist
  • Dağıtım: Linux Mint
  • Masaüstü Ortamı: Cinnamon
  • Grafik Kartı: Intel HD 620
  • İşlemci: Intel i7 - 7500U
Ynt: Linux mail hakkında
« Yanıtla #1 : 20 Temmuz 2015, 16:04:21 »
Bildiğim kadarıyla ücretsiz olarak mail hizmeti sunan bir servis ve alan adı. Ancak ben böyle global olmayan mail servislerine güvenemiyorum malesef. Bunlar hep şahısların tekelinde olan alan adları yarın bir gün adam hizmet vermeyi keserse veyahut, alan adı olurda düşerse ve ciddi alanlara kayıt için kullandıysan bu mail adreslerini ileride bir gün başın gerçekten ağırabilir.

En sağlıklısı ya gmail, hotmail, yahoo gibi global eposta hizmetlerini kullanmak, ya da kendi alan adını alarak, kendi maillerini kendi mail sunucunda barındırmak.

Düzenleme : Konu > Konu dışı kategorisine taşınmıştır.
Gelip sağ yanağımdan öptü. Dindar değildim ama sol yanağımı da çevirmek istedim o an...