Bildiğim kadarıyla ücretsiz olarak mail hizmeti sunan bir servis ve alan adı. Ancak ben böyle global olmayan mail servislerine güvenemiyorum malesef. Bunlar hep şahısların tekelinde olan alan adları yarın bir gün adam hizmet vermeyi keserse veyahut, alan adı olurda düşerse ve ciddi alanlara kayıt için kullandıysan bu mail adreslerini ileride bir gün başın gerçekten ağırabilir.
En sağlıklısı ya gmail, hotmail, yahoo gibi global eposta hizmetlerini kullanmak, ya da kendi alan adını alarak, kendi maillerini kendi mail sunucunda barındırmak.
Düzenleme : Konu > Konu dışı kategorisine taşınmıştır.