Gönderen Konu: Linux da odin hakkında  (Okunma sayısı 2174 defa)

Çevrimdışı cmertkucuk

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 492
  • Dağıtım: Mint
  • Masaüstü Ortamı: KDE
Linux da odin hakkında
« : 18 Ağustos 2015, 22:05:09 »
Odin yazılımını yüklemek istiyorum,yazılım linux için mevcut değil.
Bu yazılımı Linux'a wine ile kurdum, sormak istediğim düzgün çalışır mı acaba, sonuçta düzgün çalışmazsa yada takılma vs sıkıntı olursa, telefon yanar, bundan korkuyorum. Programı denemeye cesaret edemedim , yada Virtual box ile kurulan Windows üzerinden odin'i çalıştırabilirim ama yine dediğim gibi en ufak bir takılma yada donma yaşarsa sanal makine, telefon yanar
Birde heimdall diye bir program varmış, Odin in muadli  peki Odin'de yapılan her işlemi  heimdalldan da yapabilir miyim ? heimdall nasıl kullanılır.
Bu konuda ne fikriniz var ? Ne düşünüyorsunuz  ? Ne yapmalıyım ?
« Son Düzenleme: 18 Ağustos 2015, 22:48:56 Gönderen: osmanturkq »
ϜϓſϞ EY TÜRK!
Üstte mavi gök çökmedikçe altta yağız yer delinmedikçe senin ilini ve töreni kim bozabilir TİTRE ve KENDiNE DÖN !
(Bilge Kağan)ϜϓſϞ

Çevrimdışı meda

  • Penguen
  • ***
  • İleti: 408
  • Dağıtım: Manjaro-Lysia 20.0 X64 KDE
  • Masaüstü Ortamı: KDE
  • Grafik Kartı: GT 940MX
  • İşlemci: İ7 7500U
Ynt: Linux da odin hakkında
« Yanıtla #1 : 22 Ağustos 2015, 16:00:43 »
Heimdal var ama Odin kadar sağlam çalışmıyor. Sanal makinede Win 7 ile dicem ona da ne kadar güvenilir en iyisi 2. bir sistem ya da internet cafe yolu tutmanız faydanıza olacaktır.
"BEDAVA Bedava yaşıyoruz, bedava;Hava bedava, bulut bedava;Dere tepe bedava;Yağmur çamur bedava;Otomobillerin dışı,Sinemaların kapısı,Camekanlar bedava;Peynir ekmek değil amaAcı su bedava;Kelle fiyatına hürriyet,Esirlik bedava;Bedava yaşıyoruz, bedava.
                   Orhan VELİ"