Merhaba,
Bilgisayarımın BIOS ayarlarında aklıma takılan birkaç seçenek hakkında sizden yardım umuyorum.
ADVANCED
Intel(R) Virtualization Teknology : Disabled mi olmalı, Enabled mi?
BOOT
Boot Mode : Legacy mi olmalı, Uefi mi?
External Device Boot : Disabled mi olmalı, Enabled mi?
Network Boot : Disabled mi olmalı, Enabled mi?
Bu konuda özellikle bilgisinden emin olanlar cevap verirlerse çok memnun olurum.
Saygılarımla.
Düzenleme: Başlık