Windows'un kurtarılmasıyla ilgili hala destek lazımsa bana özelden yazabilirsiniz, multiboot konusunda yardımcı olabilirim. Ayrıca ben Linux için grub kullanmıyorum bunun yerine Windows başlangıç yöneticisini yapılandırıyorum zaten işimin bir kısmı da bu.

Yardım lazım olan bana yazabilir.
Ayrıca Windows 10 ile gelen Toshiba aldıysanız UEFI sebebiyle Ubuntu / Linux Mint kuramazsınız, bu konuda destek isteyene yardımcı olabilirim. Kadıköy tarafında olanlara cumartesi mesai bitiminden sonra bir kahve ısmarlaması şartıyla da kahve dünyasında yardımcı olabilirim, tabi notebook olacak tutup da desktop getirmeyin sakın.
