Merhaba. ben Windows 8.1 kullanıcısıyım ve isletim sistemim legacy olarak kurulu, UEFI değil. Ve yanına linux mint kurmak istiyorum ancak bunu nasıl kurmalıyım diye sormak istedim. Yani bunu da aynı şekilde legacy modda kursam herhangi bir problem olur mu olmaz mı diye sormak istedim. Bir de kurulum esnasında "windows işletim sisteminin yanına kur" seçeneği ile kurulum yaparsam windowsun kurulu olduğu diskten belli bir bölümü alıp ayrı bir bölüm oluşturarak onu mu kullanacak yoksa direk o diskin içine mi kurulum yapacak acaba? Ve son olarak eğer "windows işletim sisteminin yanına kur" seçeneğini seçersem kendisi otomatik olarak swap alanını ve diğer gerekli tüm alanları en doğru şekilde oluşturacak mıdır? Şimdiden teşekkür ederim.