Gerçekten geçerli bir neden olmadıkça üyelik silme işlemi yapmıyoruz. Dilerseniz kendi isteğinizle foruma girmeyebilirsiniz.
Mail adresimi kullanmayacağım farklı bir mail adresi ile forumunuza tekrar üye oldum.
2.bir üyelik sıkıntılı oluyormuş bu nedenle eski kulllanıcı adımı silmeyi düşündüm ama eski adresimle girmesemde olur .
eski mesajlar silinmesin.