[member=2276]erenesto[/member], forumda aynı başlık altında birbirinden farklı birden fazla soru ve sorun hakkında konuşmuyoruz. Bu sebeple mesajınızı bölüp yeni bir konu oluşturdum.
Şu an için Nvidia sürücüsü olarak Nvidia-361 sürümü öneriyorum, PPA deposunda da bu sürüm öneriliyor. Nvidia-364 sürüm sürücü şu an beta olarak düşünülebilir.
Bununla birlikte Bumblebee kurulumu sonrasında sorun yaşamanızın Nvidia-364 sürücü kurulumundan kaynaklandığını düşünmüyorum. Çünkü Bubmblebee ile Nvidia sürücüsü kurulsa dahi sistem Intel GPU sürücüsü ile açılıyor, yani bundan kaynaklı bir sorun öngörmüyorum.
Yine de her ihtimale karşı aşağıdaki komut ile Bumblebee ve Nvidia sürücüsünü kaldırmayı deneyebilirsiniz.
sudo apt-get purge bumblebee* nvidia*
Bu komutu CTRL+ALT+F1 tuşlarına birlikte basarak ulaşabileceğiniz TTY uçbiriminde kullanıcı adı ve şifrenizi girip oturum açtıktan sonra çalıştıracaksınız. Komutdaki * işaretlerini de kullanmanız gerekiyor.