Hocam, Silmişken! 16 Pedraya döndüm.
http://forum.linuxmint.net.tr/index.php?topic=31.15 burdaki yönerkeleri uyguladım fakat bu başlık altında
sudo gedit /etc/rc.local belirtiğiniz komut yerine batarya kullanımına ilişkin 3 seçenekten bahsettiğiniz bir seçeneği uyguladım + bunu da uygulayabilirmiyim.
sensors
acpitz-virtual-0
Adapter: Virtual device
temp1: +69.0°C (crit = +103.0°C)
temp2: +69.0°C (crit = +103.0°C)
coretemp-isa-0000
Adapter: ISA adapter
Core 0: +58.0°C (high = +95.0°C, crit = +105.0°C)
Core 2: +59.0°C (high = +95.0°C, crit = +105.0°C)
Bir de hangisini dikkate alamalıyım sıcaklık ölçümü olarak.