[member=5673]OppesMan[/member] , bağlantıyı genel sorunlar için gerekli komutun çıktısını paylaşmanız için eklemiştim. Ayrıca böyle bir sorun öyle durduk yere ortaya çıkmaz, öncesinde yaptıklarınız ile ilgili ayrıntılı bilgi lütfen.
Geç açılma sorunu ile ilgili ayrı bir konu açmanız daha uygun, bu konuda sadece açılış ekranı sorunu üzerinden devam edelim.